lyckan är underbar


Usch jag har lyckats sova bort 1 och en halv dag... som vanligt alltså med mina sömnproblem. :( *suck*

När jag hade vaknat idag, dum som jag är, drack jag gammalt kaffe (euw jag vet) men jag tänkte inte, jag var för glad för de och tänkte på annat.. Jag satte på nytt kaffe och åt en halv bakelse, en liten med chokladmouse, ångest ? Ja...
Men lyckan överväger ångesten. En halv chokladgrej ska inte förstöra min lycka idag !

Jag har haft månadens underbaraste natt !!! ;) Seriöst jag är lycklig idag !

Jordgubbar, vin, skumbad, massage, mys och sex.. Behöver jag skriva mer ?


Igår kväll var jag och handlade lite mat och när jag kom hem var jag helt slut, fast jag hade sovit halva natten och hela dagen.. Satte på tvn och öppnade vinflaskan i min ensamhet och käkade jordgubbar till det (jag älskar vekligen jordgubbar, det är fan det bästa som finns !). Sen skrev jag med den där killen jag gillar och han ville självklart komma och hålla mej sällskap, men jag kände mej smutsig då jag ätit en hel bakelse och gav mej fan på att inte kräkas (det ända jag åt på hela dagen + jordgubbarna) så jag tog ett bad och längtade tills han skulle komma.. Var tvungen o dra ut lite på tiden också, hehe bara för att han skulle få drömma lite innan. ;)
När jag badat klart och höll på o klä på mej, ringde det på dörren. Jag pratade i telen samtidigt som jag öppnade och var 20 % säker på att det var han... Men det var det såklart inte ! Jag trodde att min kväll med honom var förstörd när J stod där i dörröppningen... Jag blev så chockad och J känner hon jag pratade med så jag gav honom telen så jag kunde fortsätta klä på mej.
Två timmar innan han ringde på dörren var det fråga om fika, men jag skrev ett sms till honom om att vi skulle ta det en annan gång. Fast han fick för sej att han skulle komma ändå.. Vet fan inte hur han tänker, det enda jag vet är att han typ älskar mej och det är sjukt jobbigt för jag känner absolut inte samma sak. Visst jag har lite känslor för honom men de svalnar bara mer och mer.. Eftersom mina känslor för den killen jag väntade besök ifrån blir starkare...
Iaf han stannade en stund och fick en kopp kaffe, sen följde jag med honom hem och hämtade mina örhängen jag hade glömt hos honom i helgen. Var väll med han i kanske någon timme sammanlagt och jag kände en stor stress av att det skulle bli för sent o träffa den andra killen jag gillar. Så jag ursäktade mej och skyllde på att jag var trött o gick hem. Jag vet att jag ljög, men det finns en anledning till det och de är svartsjuka... Eftersom J vet att jag har haft sex med han jag gillar och han har alltid börjat tjafsa och han lyssnar aldrig på de jag säger. Han vill verkligen att de ska vara vi två men jag kan inte på något sätt få honom att förstå att de aldrig kommer bli så. Jag har försökt tro mej !

Iaf, när jag kommer hem skriver jag till han jag gillar om han vill komma.. Först säger han att de är försent men jag mutar (ofcourse) med massage.. Han är fortfarande liiite tveksam så jag mutar med en puss på kinden också.. Då kunde han inte motstå, vem tackar nej till jordgubbar, vin, massage och en puss på kinden ? ;)
Han kommer kanske efter en halvtimme och jag som redan druckit halva flaskan själv är någorlunda berusad, men han fick några glas vin och vi satt o pratade o åt lite jordgubbar. Självklart satt han bara o väntade på sin massage så det kom vi fram till när vinet var slut.. Han tycker jag masserar bra så det är ju positivt, han ville inte att jag skulle sluta och när jag frågade om det var för löst eller hårt.. "Nej för fan, fortsätt !" haha jag mådde hur bra som helst ! Undrar om det var vinet eller han som gjorde mej så glad.. När jag masserat klart ville självklart jag ha massage och det fick jag. Sen blev det väldigt mysigt, vi låg i sängen och då kom han på att han skulle få en puss på kinden också, jag sa "är du nöjd nu ?" och han bara log och sa "ja..."
Det slutade med att vi hade sex och att klockan blev 3, o självklart sov han över... Jag vaknade hundra tjugo ggr bara för att få bekräftat att han verkligen sov brevid mej och höll om mej.

Jag vet inte vad det bästa var i natt, men absolut känslan av honom. Att han bara var här och att han bara ville umgås med mej. Eller så var det känslan när jag vaknade, han hade gått men han sa att han skulle upp o jobba tidigt. Jag vaknade utvilad och glad även fast jag typ inte har sovit.

Åh jag är kär och just idag är jag lycklig !! Fuck ångest och allt som har med mat och göra, just idag ! ;)

Att en perfekt natt kan göra dagen så underbar ? <3

Kommentarer
Postat av: "jasmine"

haha ja, det enda bra med att jag ärvt min pappas kroppsbyggnad är att jag lätt bygger muskler och har relativt vältränad kropp utan större ansträngning, men tack vare honom har jag korta ben! usch haha :)



och tack så mycket! :)

hur går det för dig med allt nu då? kram<3

2008-10-31 @ 12:19:11
URL: http://downdowndown.blogg.se/
Postat av: "jasmine"

åh, vad härligt att läsa om hur lycklig och kär du är! :D

kram

2008-10-31 @ 12:41:33
URL: http://downdowndown.blogg.se/
Postat av: Demonic

Det blev ingen, men de jag gör lägger jag ut på AMS. Vill inte lägga ut sånt på Youtube. :/

2008-10-31 @ 13:58:55
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/
Postat av: Demonic

Låter härligt det där du. =) Tänk om man kunde få vara nykär igen. Hade vart mysigt

2008-11-01 @ 20:55:29
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0