nu är jag frisk


Oooh jag har inte skrivit på 4 dagar ! :0

Jag kan säga att jag är helt frisk nu iaf, blev det igår egentligen..
Men jag som alltid har sådan jävla otur fick min mens i samband med febern... Och självklart hade jag inga alvedon hemma och en annan självklarhet är att jag började blöda på kvällen ! Låg halva natten och gnydde (ville inte skrika, tror inte mina grannar skulle uppskattat det) och som tur är har jag en bra mamma som ställer upp när man är sjuk eller har den där röda veckan, annars ställer hon faktist inte upp mycket. Kan inte minnas sist hon ställde upp om det inte har handlat om fysisk smärta... I alla fall hon kom med tabletter och mat. Så jag har ätit o ätit men har faktisk inte spytt ! Vilket är bra, men det dåliga är att jag har ätit alldeles för mycket ! Shame on me !!!

Jag är även grymt orolig inför imorgon, då jag ska väga mej, kommer ha gått upp minst ett kilo. Vägde mej ifs igår, 49.4.. wow... jag har gått ner 1 hg... :/ Hatar att vara sjuk !!

Imorgon ska jag träna ;) äntligen !!
Ska peppa mej själv med o surfa runt lite på youtube, har redan en favorit... Varsegoda ;)

Pro ana party slamma !


Pepp pepp <3

Kommentarer
Postat av: Demonic

Haha, lade också upp den nu. Coincidence??

2008-10-20 @ 14:58:10
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/
Postat av: Danger

Åhh älskar den låten!!

Pepp Pepp!

2008-10-20 @ 17:57:00
URL: http://mylifee.bloggagratis.se
Postat av: moi

skönt att du inte spydde iaf :) och låten är bra!

Ta hand om dig! Kramar i mängder :)

2008-10-25 @ 01:50:57
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0