bättre sent än aldrig


Min dator kraschade ! :'( Buhu

Fy fan vad dåligt samvete jag har, alla mina bilder och dokument... Usch jag har verkligen ångest över de fortfarande. Fuck är allt jag kan säga ! :( Fuck fuck fuck !

Men som tur är har jag fått låna en dator av min bror, han tyckte det var onödigt att jag skulle sitta och betala internet i nästan en månad innan jag får hårddisken. Jao jag ska beställa en hårddisk till min andra dator och hoppas på att den funkar, för den datorn är lite äldre... Och jag ska typ slänga min dator jag hade innan för den har redan dödat 3 hårddiskar nu. Oh ja jag har 2 datorer och ingen funkar nu. ;p

En liten förklaring på varför jag inte har kunnat skriva på några dagar.
Men nu är jag på g igen !

Åh vill ni veta en väldigt bra sak ?? :) Jag har inte stoppat fingrarna i halsen på 12 dagar nu ! ;D Fatta 12 hela dagar !!! Jag är värd en applåd för jag har inte gått upp i vikt heller.. har gått ner några hg.

Sen den där maten går ganska bra att hantera nu, har slutat vräka i mej en massa. En dag förra veckan åt jag middag med föräldrarna, lasange, jag la upp en massa mat på tallriken och åt upp... Efteråt får jag en konstig kommentar av min mamma "Du åt ju som en höna" jag började skratta och fattade inte riktigt hur hon mena så jag frågade ofcourse o de hon mena var att jag åt så lite.. Lite ?! Det var ju massor, okej det var inte en hel portion men det var verkligen inte lite. Sen säger hon iaf "Ja du åt så lite, vi trodde att du inte hade ätit något innan." eh va ? Jag svaraade "Jag hade ätit bara en stund innan och då var jag inte så jätte hungrig" Och självklart vet hon vad jag har i min kyl, så det blev en liten disskution om vad jag hade.. Jag vräkte snabbt ur mej att jag ätit mackor, för att brödet snart gick ut..
Sanningen är att jag inte hade ätit något innan.. eller efter, men jag ville inte oroa henne.

Eftersom jag känner att jag klarar att hantera mina hetssug nu ska jag börja på allvar med träningen imorgon. Jag är helt frisk och känner inte ens en början på någon förkylning o jag kan verkligen stå emot suget efter all mat.

Jag är helt redo att nå min målvikt innan året är slut !
Pepp pepp ;)

Kommentarer
Postat av: Demonic

Fy fan vilken mardröm!! Jag skulle dö om min dator kraschade.



Pepp Pepp. =)

2008-10-27 @ 12:20:45
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0