grattis


Funderar på att köra på 2-4-6-8 dieten..
Jag minns hur snabbt jag loosa vikt genom den, även fast jag "fuskade". Jag åt aldrig 800 kcal förutom kanske någon dag. Men  tyvärr kommer jag inte ihåg exakt hur många kilon jag gick ner. Det var så länge sen, nästan 2 år sen nu..

Just nu känns det helt meningslöst att försöka sej på den dieten. Det skrämmer mej att jag inte är lika stark nu som då...

Jag ångrar
att jag åt den där risifruttin och jag ångrar att den gav mej ångest och jag ångrar att jag fick panik och jag ångrar att jag stoppa fingrarna i halsen och jag ångrar att det kom upp och jag ångrar att min mamma inte knackat på toadörren tidigare...
Jag kommer ihåg den där natten så jävla bra. Det var ett år sedan. Jävla risifrutti.

Grattis mia ! Eller vad säger man, hon fyller ett år med mej...

Jag vill ha tillbaka den där kontrollen då jag bara blev äcklad av maten, jag var mycket medveten om hur maten förstör kroppen.

    

Varför försvann den ? Varför äta mängder och sedan spy ?

Jag förstår mej inte på mej själv. Jag är bara äcklig.

Kommentarer
Postat av: wannabethin

Be strong girl! du klarar det bara du ger dig fan på det! Promise, jag hatar när jag känner att "maten tar över kontrollen" från mig.. men det är bara att kämpa på som fan även om det är svårt! Lycka till, kram!

2008-10-30 @ 19:18:36
URL: http://mystory.bloggagratis.se
Postat av: "jasmine"

oj, bilden till höger skriker ju photoshop :P



btw, hur funkar 2-4-6-8 dieten?

kram

2008-10-31 @ 12:44:31
URL: http://downdowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0