morgon


Jag har lyckats sova i 2 timmar i natt.. Ska på möte klockan 10.00.. Tar väll 10 minuter att gå dit..

Usch, vad trött jag är.
Det är inte direkt en bra morgon heller för jag har legat och tänkt hela natten, på mia mest och på vanor och skit, som jag då inte har. Kom fram till att jag ska börja äta på speciella tider så jag kanske slipper dom där hetssugen lite...

Men jag ska inte klaga, det finns andra som har det sämre.

Idag ska jag vara positiv !
Blir att dricka vin med en kompis ikväll och middag, det är jag som lagar så självklart blir det kyckling. ;)
Någon som har tips på goda vita viner ?

Lycka till idag <3                             

Kommentarer
Postat av: Demonic

Jag brukar köra på Black Tower eller Robertson. Ganska söta viner, det gillar jag. :)

2008-10-29 @ 22:10:18
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/
Postat av: wannabethin

Ooofta du är tjock :) Tror jag inte! Men om du vill gå ner i vikt så önskar jag dig hur mycket lycka till som helst, we can do this ! Kraam

2008-10-31 @ 10:57:07
URL: http://mystory.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0