Ett snedsteg


Världens sämsta dag...

Vill egentligen inte skriva om hur dålig jag är men det är mer triggande att nästa gång låta bli, har gått upp i vikt och ätit grädde (whata ? Varför just grädde av allt som finns ?).

I know, jag är riktigt äcklig, det går inte att beskriva i ord hur vidrig jag är !

Våfflor gjorda på grädde och grädde till de... hmm
, vad tror ni hände ? :/ Även fast jag bara åt 2 våfflor med ca 1 dl grädde (eller mer..) fick jag ångest, riktig jävla ångest.. plus en svidande hals.

Något som är helt otroligt är mina kräkrefexer, jag behöver inte stoppa fingrarna i halsen mer än en till två ggr beroende på vad jag ätit och jag slutar inte kräkas heller. Jag fortsätter hulka och känner hur öppet det är mellan läpparna ner till magen, min kropp vill inte ha äckliga onyttigheter i sej. Den vill samma sak som jag i de här situationerna...

Jag vill och ska se ut som de här tjejerna.

Vacker  Smal  Lycklig  Underbar
Värd att bli älskad !








Jag hatar mej själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0