vågen är skum


Jag förstår inte ?

Jag tror på allvar att min våg är trasig.. eller har svaga batterier...

Det känns som om jag rasar i vikt, vågen visade 47.9 kg idag. Skumt !
Jag år ju massor igår men spydde inte...
Kanske är det dom där äckliga jordnötterna jag tycker i mej ? Eller promenaderna i kylan ?
För det kan absolut inte vara den där bullen och saften jag fick i mej igår.. !

Om jag ska tänka efter riktigt ordentligt vad jag egentligen åt o drack igår... hmm typ 3 koppar kaffe med mjölk, jordnötter, en bulle (eller jag har börjat smula och leka med maten så det var nog inte en hel bulle), ett halvt glas saft, några havreflingor och... vatten. Tror inte de var något mer.. ? Det kanske låter lite men det är sjukt mycket !

Hur fan har jag lyckats gå ner på de där ?


Okej, det är vikten imorgon som räknas... Det kan lika gärna vara vatten och de är mest troligt eller så är vågen trasig. Men o andra sidan känns det bra att jag är nere på mitt första mål ! Fast jag ska inte ta ut glädjen i förväg...
Kanske jag har gått upp tills imorgon, eller ner lite till ? :)

Jag vill lyckas, jag vill klara det här, jag vill inte vara fet längre !

Kommentarer
Postat av: Demonic

Visst är det kanske dumt att lära sig att spy. Men jag ser verkligen inte någon annan utväg. Min fasta fungerar ju sådär just nu. Men hemligheten är Efedrin kan jag säga.



Ja, det lät ganska mycket men det är ju toppen att du nått ditt första mål! Grattis.



Stay Strong

2008-11-23 @ 14:22:45
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0