min helg


thinspo (inte jag)
 

Jag är totalt of, förlåt för jag inte har skrivit ordentligt. Usch jag hatar mej själv...
Jag har blivit fetare än fetast !

Idag skulle jag egentligen träffat en vän på en fika, men jag fick säga att jag inte kunde komma pga att jag inte har några rena underkläder... Självklart fick jag ångest av det *suck*
Ist ska jag tvätta underkläder för hand och diska idag...

Jag lovade att berätta om helgen och det kommer här.
Låt oss kalla han jag gillar för Romeo...

I fredags
satt jag hemma på kvällen för jag varken ville eller orkade gå ut, jag drack kanske 3 drinkar och pratade i telefon. Även fast jag hade tråkigt så ville jag inte gå ut. Sen får jag sms av Romeo att han ville komma efter krogen... Och självklart gick tiden helt plötsligt så långsam, jag hann väll dricka ca 6 drinkar innan han kom. Jag hade lovat honom massage, men han var så satans trött. Han fick sin massage och sen låg vi och myste ganska länge innan vi somnade.

På lördagen hände lite mer...

Samma visa där, jag satt hemma och groggade själv och pratade i telefon. Jag hade sjukt tråkigt, tillskillnad från fredagen så ville jag festa.. Fast det kom jag inte på förns klockan var elva och då var dom flesta på krogen redan eller påväg, det hade inte jag någon lust med.. Att gå på krogen...
Sen ringer iaf en kompis vid tolv och vill att jag ska käka pizza med dom, så jag går ner på stan och träffar dom. Självklart skulle dom på krogen och jag skulle bli bjuden på inträde, det tackar man inte nej till. Klockan var redan halv ett - ett... Första stället stängde ett, dåligt I know, så vi gick till nästa krog... Där var mitt sällskap tydligen för full, hmm, alltså han gick rakt och han var inte otrevlig.. men då satsa vi på nästa ställe och samma visa där, han var för full (jag vet den här staden suger)... Eftersom vi stod och snackade vid varje ställe tog det ett tag och när vi tänkte testa sista krogen var klockan redan över ett så vi kom inte in för dom stänger två. Vi sket i det där och jag följde med min kompis hem så skulle vi dricka lite och lyssna på musik...
Det första han gör är att gå till toaletten och var borta hur länge som helst, hmm, jag kollade till honom och självklart satt han på toaletten och spydde. Seriöst de luktade spyor, jag blir ju nervös över hur det kan lukta hemma hos mej då.
Iaf jag hjälpte honom på toaletten och gav han vatten och mjölk, sen bädda jag ner honom i sängen. Samtidigt hemma hos honom hade jag sms -kontakt med Romeo för vi skulle ses på efterfest... Jag drog dit efter att jag bäddat ner min vän.

Det första jag får när jag träffar honom är en utskällning, för jag nämner något om att jag umgås med j... Eftersom han smällde till mej så förstår inte han varför jag umgås med j, för jag hade tagit väldigt illa upp och han mena på att j inte förtjänar att umgås med mej och att jag förtjänar någon bättre, som behandlar mej bättre... Romeo tog det ganska personligt när jag sa att ingen behandlar mej bra, alltså jag mena inte att varje kille behandlar mej som skit utan bara när kärlek är inblandad. Alltså inte mina killkompisar eller som Romeo då, killar jag har sex med. Jag försökte förklara det för honom och sa att han absolut inte behandlar mej illa.
Vi gick hem till mej en stund och pratade om det, sen kommer jag med värsta kommentaren och jag ångrar att jag sa det jag sa... Jag sa nämligen att jag gillar allt med honom. Varför jag ångrar att jag sa det ? För jag vill inte förstöra det vi har, varken vänskapen eller sexet. Jag vill inte vara kär eller förälskad eller whatever. Jag tycker det är bra som de är. Fast jag blev ganska glad när han sa samma sak till mej. Vet inte om det bara var fyllesnack eller om han menade det. Kanske han menade med att han gillar allt med mej som någon att ha sex med, tillskillnad från mej då jag menade på att jag har starka känslor för honom. Men det är skit samma nu, vi får se vad som händer.. Eftersom det var ganska komiskt hur vi träffades och lite öde över det så tror jag att de är menat att det ska vara som de är nu. Att det var menat att vi skulle lära känna varandra från första gången vi såg varann.

Natten fortsatte iaf med några drinkar och prat, sedan mys i sängen... Vet inte riktigt hur allt gick till här men det jag kommer ihåg är iaf att vi skulle duscha, så jag tände en massa ljus. Men Romeo kommer med förslaget att vi ska bada, så vi tappa upp ett bad ist. Det var grymt mysigt och grymt skönt. Vi myste i badet och jag vet inte men på något sätt var de det bästa sexet vi haft... 
Ljus, skvalpande vatten, hans kropp, min kropp, fräschhet.
Det var underbart.
Stämningen var perfekt.

Jag hade kunnat säga att jag älskade honom i den stunden, men det hade varit fel, jag älskade allt i den stunden.
Tiden går snabbt när man har roligt ? Det kan man lugnt säga, våran natt slutade runt sju på morgonen. Jag önskar att den aldrig hade tagit slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0