spyor döver ångesten


Jag är helt ordlös, vet inte riktigt varför jag skriver blogg egentligen... Men nu gör jag det och har som jag redan skrivit i tidigare inlägg varit helt of. Ber om ursäkt för det.
Idag var jag ner på stan, käkade en hamburgare. Kände mej sjukt äcklig. När jag kom hem på kvällen blev det ändrade planer med Romeo som jag skulle ha träffat, så jag fick ångest och käkade en massa choklad o godis, spydde ofcourse...

Jag har ätit och spytt nu inatt med.. Sjukt jobbigt. Har sån jävla ångest.
Jag ska nämligen på en sån här "model för en dag" -grej nästa helg...
Har ångest för jag är för fet och för att jag ser förjävlig ut. Funderar på att ändra tiden till i December ist, så jag kanske hinner bli lite smalare och lite brunare och liiite, kanske bara liite finare... I wish !

Det där med kärleken då.. Jag gjorde en töntig grej, ett sånt här kärlekstestditthoroskop
 Och det visade sej att jag och Romeo passar ihop till 100%. Ska man tro på ödet ?
Seriöst jag blev helt chockad... Men det är ju bara på skoj egentligen ;)

Imorgon får jag besök av Slynan, låt oss kalla henne Slynan för hon är min bästa tjejkompis. :) Sen ska jag till en killkompis som fyller år och säga grattis, antagligen ska Slynan med och försöka få med han på en fika. Efter det har jag planerat med mamma att åka och handla, ska köpa en blomma till Romeo som jag lovat i födelsedagspresent till honom. Dom hade inte den inne när han fyllde år, men jag har lovat att han ska få den så det blir en vääldigt sen födelsedagspresent... Hoppas bara dom har den nu. Efter det ska jag handla lite mat och försöka hitta något kul till A (killkompisen som fyller år), han kan ifs få en ballong. Fast då får jag skriva något kul på den. ;) Men vad ? hmm...
På kvällen blir det väll till A och ge han ballongen eller vad de nu blir, och dricka oss till fulla idioter. ;)

Ska ta och väga mej imorgon, har faktiskt inte vågat ställa mej på den där saken... Har ätit så sjukt mycket och jag känner hur sjukt mycket fetare jag har blivit, usch marddrömmar !!!!
<3

Kommentarer
Postat av: Demonic

Spy är dåligt, men det känns skönt efteråt. Konstigt allt det där.



Klart du vågar väga dig, du är ju så smal. =)

2008-11-07 @ 18:04:27
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0