pizza utan ångest


Det blev ganska komiskt igår...

Jag var hemma hela dagen och sen ringer J o frågar om jag är hungrig för jag sa till honom innan på msn att jag klarar mej på jordnötter. Han säger att jag ska komma för han ville äta pizza med mej.. Så jag går till honom. När jag kommer till han så har han redan beställt pizza och jag följer med till pizzerian...

På pizzerian sitter Romeo.
Jag kanske var lite taskig mot J för jag ställde mej självklart och prata med Romeo ist.. Vi har en deal ihop, jag har städat hos han och han ska bjuda på middag :) på resturang och de pratade vi om så J hörde ofcourse...

Jag och J går hem till honom och J bir skit sne över att en liten obetydlig sak inte fungerar, tror mer att han blev svartsjuk för att jag träffade Romeo och för att vi pratade just om att ut o äta.
Ja, J är kär i mej men jag är inte kär i honom. Tycker bara om han som vän o inget mer.

Pizzan gick lätt att äta, utan ångest. Tack vare att jag träffade Romeo ?

Eftersom det snöade som fan igår skulle självklart J ut med bilen o leka, eftersom jag hade brist på annat o göra följde jag med... Satt i en bil hela kvällen, kanske inte så jätte roligt. Jag hade kunnat varit ute o gått ist...

När jag kom hem var jag hur pigg som helst men ändå så trött, fick då ångest för pizzan.
Jag åt lixom en hel pizza !

Fast jag ska inte deppa över de där snesteget, är fortfarande mätt idag av pizzan...
Snön ger mej också energi och jag vill så gärna ut och kasta snö på någon o leka ;) haha, jag vet jag blir jätte barnslig när de är snö.

Don't judge me ;p

Kommentarer
Postat av: Demonic

Det skulle vara så skönt att äta en pizza utan ångest!

2008-11-25 @ 14:04:58
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0