uppdatering


Jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera och att svara på era kommentarer, men det kommer imorgon.
Förresten har jag haft en underbar helg, sedan i torsdags har jag faktiskt varit väldigt glad. ;)
Inga hetsätningar o spyor, plus att jag inte tänkt på mat så mycket. Glömde helt bort att äta i lördags ! Unbeliveble.

Jag somnade runt 23 förut och vaknade runt 1 igen, superpigg... Fast ändå så trött. Ska typ försöka sova snart igen.

Tror ni jag lyckats gå ner till 48 ? ;) Mahaha vägde 48.7 i fredags så man vet aldrig men hoppas !

Jag är kär och jag är glad, underbara helg <3

Kommentarer
Postat av: M.O

Nej de har du rätt i. Viljan är ju det viktigaste som fan!

2008-11-03 @ 07:17:56
URL: http://superfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0