tillbaka


Blah !
Jag måste komma igång med bloggandet igen...

På sista tiden har jag varit så seg, trött och kär.
Inte nog med det gick jag upp lite i vikt, till lite över 49. Men det har jag lyckats gå ner nu och mer ändå, väger idag 48.2...

Snart har jag nått mitt mål !! :D Bara 2 hg kvar !

Min hemlighet är kaffe, mjölk, knäckebröd, kanel och soppa plus korta promenader i kylan...
Fast det är inte förens på måndag som vikten räknas och om jag tror tillräckligt på mej själv kanske jag lyckas gå ner de här sista 2 hg. Fan vad glad jag skulle vara om jag vägde prick 48 kg (eller mindre) på måndag. Det blir att promenera som fan idag och imorgon ! ;)

En annan sak jag måste dela med mej av..
Ni som läser kanske redan vet att jag är kär i han jag kallar Romeo på bloggen, och jag tror jag har gjort bort mej lite grann... Jag berättade nämligen för honom att jag är kär i han.
Vet inte hur jag ska tolka de han sa efter det, för det första så var jag full och för de andra var han nykter, men han sa att det var bra att jag sa något för jag har tydligen inte visat de alls för honom. Han blev chockad men han sa att han tyckte om mej...
Jag är faktiskt lite förvirrad. Vet inte vad jag ska göra ?

Kommentarer
Postat av: Demonic

Fan vad underbart. 48 kilo. Jag längtar tillbaka dit!



Kram

2008-11-22 @ 18:22:29
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0