hetsätning på hög nivå


Hittills tre besök på toaletten.. oh ja, jag mår skit !
Förut idag mådde jag hur bra som helst. Jag hade inte en negativ känsla.

Jag nästan sprang till affären och väl där tvekade jag först om jag skulle slösa ut de få pengar jag hade, men jag gjorde de ändå...
Chokladpudding, grädde, glass, godis, choklad, kakor, "bullar", cola, mjölk och cigg.
Wow ciggaretter, något som i för sej är bra..

Det enda jag kan säga om mej själv är att jag är totalt misslyckad.
:( Så otroligt jävla värdelös !

Vet inte vad jag ska göra...


Kommer säkert ha gått upp flera kilon till nästa vecka.
Jag vill inte tänka framåt.

Varför kan inte tiden stanna när allt känns som bäst ?

Kommentarer
Postat av: Docka

Om det hjälper alls, så har jag märkt att det hemskt sällan tar mer än 2 eller 3 dygn tills man är ner på typ samma vikt, även om man hetsat riktigt sjukt. Förutsatt att man äter "bra" då :P Det värsta för mig med en dag av hets är att det tyvärr oftast blir till en hel helg av hets, eller en vecka... fy fan.

Du är stark, du klarar det!

2008-11-25 @ 20:52:15
URL: http://sugarweregoingdown.blogg.se/
Postat av: Demonic

Äkta självkontroll eller äkta dumhet, vem vet. :P



Du kan klara din ifrån hetsen, min räddare var Efedrin. Testa du med, om du vill. Allt hets sug försvinner!



Stay Strong

2008-11-26 @ 17:46:12
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0